🚚 Doprava zdarma pro objednávky nad 1 000 Kč

Jak mám postupovat při reklamaci?

Reklamace při přepravě

Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození na obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozen, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního emailu na info@senzacne.sk, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
Pokud zjistíte poškození až po převzetí zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.

Reklamácia v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom doneste do našej predajne v Čadci alebo zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu Senzacne.sk. Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (origininál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).
Adresa na vrátenie tovaru alebo na zaslanie reklamácii: 
Senzačne s.r.o. 
Námestie slobody 61, 
02201 Čadca
Slovensko
Na inej adrese balíky nepreberieme!!!