Jak mám postupovat při reklamaci?

Reklamace při přepravě

Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození na obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozen, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního emailu na info@senzacne.sk, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
Pokud zjistíte poškození až po převzetí zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.

Reklamace v záruční době

Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím formulář a vyplněný nám jej spolu s reklamovaným zbožím doneste na některou z našich prodejen v Čadci, Velkém Rovném, Žiline nebo zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu Senzacne.cz. Zboží zasílejte čistý! Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (origininál faktury, doklad o zaplacení, záruční list).