Reklamace
Jak mám postupovat při reklamaci?
Reklamace při přepravě
Přesto, že zboží je zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Pokud při přebírání zboží zjistíte poškození na obalu, zkontrolujte kompletnost zásilky, případně zkontrolujte neporušenost zboží. Pokud je zboží mechanicky poškozen, zásilku nepřebírejte a vypište s přepravcem Protokol o škodě. Zároveň Vás žádáme o zaslání informačního emailu na info@senzacne.sk, abychom se o této skutečnosti dozvěděli co nejdříve a mohli ji řešit. Následně Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
Pokud zjistíte poškození až po převzetí zboží, oznamte nám tuto skutečnost prostřednictvím formuláře, který vyplňte a pošlete spolu se zbožím do 48 hodin.